F.A.Q.s

Πληροφορίες Αγορών

Με ποιο Τρόπο Γίνεται η Αποστολή των Παραγγελίών;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ACS courier σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και παραδίδονται στο χώρο σου. 

Ποιο Είναι το Κόστος των Μεταφορικών;

Τα μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες στην Ελλάδα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε περίπτωση που επιλέξεις σαν τρόπο πληρωμής την Αντικαταβολή τότε υπάρχει μια έξτρα χρέωση 2 ευρώ.

Πόσος Καιρός θα Περάσει Μέχρι να Λάβω την Παραγγελία μου;

Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, αυτή θα βρίσκεται στα χέρια σου σε δύο (2) με τρεις (3) εργάσιμες ημέρες. Για τις περιοχές που είναι δυσπρόσιτες ο χρόνος άφιξης αυξάνει κατά τρεις ημέρες περίπου. Δες τις δυσπρόσιτες περιοχές εδώ.

Στέλνετε Παραγγελίες στην Κύπρο;

Ναι. Ο χρόνος παράδοσης είναι έως επτά (7) εργάσιμες ημέρες. Το κόστος των μεταφορικών είναι 5 ευρώ.  Για παραγγελίες άνω των €150 τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Επίσης είναι δεκτή και η Αντικαταβολή με επιπλέον κόστος €2

Πληροφορίες Πληρωμών

Με ποιους Τρόπους Μπορώ να Πληρώσω;

Μπορείς να πληρώσεις την παραγγελία σου με Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, Τραπεζική κατάθεση και Paypal.

Σε περίπτωση που επιλέξεις να περάσεις από το Showroom μας για να παραλάβεις την παραγγελία σου μπορείς να πληρώσεις και με μετρητά.

Είναι Ασφαλές να Πληρώσω On-Line;

Απολύτως. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Τράπεζας (για πληρωμή με κάρτα) ή του Paypal. 

Παραγγελίες & Επιστροφές

Πως Μπορώ να Κάνω Παραγγελία;

Στο Opti.gr μπορείς να παραγγείλεις είτε ηλεκτρονικά μέσα από το eshop είτε τηλεφωνικά στο 210 300 6784.

Χρειάζεται να Κάνω Λογαριασμό για να Παραγγείλω;

Όχι. Μπορείς να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου χωρίς να κάνεις λογαριασμό. Όμως για δική σου διευκόλυνση στις επόμενες παραγγελίες, στο ταμείο (τελευταίο βήμα παραγγελίας) έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό.

Πως Μπορώ να Επιστρέψω ένα Προϊόν;

Μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν σε εμάς μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Όμως θυμήσου ότι: α) το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής βαρύνει εσένα, εκτός και αν έχει γίνει κάποιο λάθος από εμάς. β) το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του. Σε περίπτωση που έχει υποστεί ζημιά δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.

Πως Αλλάζω ή Ακυρώνω την Παραγγελία μου;

Για να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου θα πρέπει αυτή να βρίσκεται ακόμη στις αποθήκες μας και να μην έχει παραδοθεί στην εταιρία Courier. Επικοινώνησε μαζί μας στο 210 300 6784 ή στείλε μας ένα email στο info@opti.gr.

Πως Παρακολουθώ την Παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σου δεν έχει παραδοθεί στην εταιρία courier, μπορείς να δεις τα στοιχεία της κάνοντας κλικ εδώ.
Όταν αποσταλεί η παραγγελία σου από εμάς, θα σου στείλουμε ένα μήνυμα SMS στο κινητό σου με τον αριθμό αποστολής. Εσύ μπορείς να μπεις στη σελίδα της ACS Courier, να πληκτρολογήσεις τον αριθμό αποστολής και να δεις που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σου.

Πως Μπορώ να Επικοινωνήσω με το Opti αν Έχω Κάποια Απορία;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210 300 6784 ή στέλνοντας email στο info@opti.gr